Home » Featured, Stiri

Bank Leumi Romania a extins serviciul de alerte SMS Online

11 May 2010 No Comment

Bank Leumi Romania a extins, incepand cu jumatatea lunii aprilie, serviciul de alerte SMS Online, prin activarea notificarilor privind ratele scadente la credite sau expirarea facilitatilor de descoperit de cont.

Serviciul initial de alerte SMS Online a fost lansat la sfarsitul anului 2009 cu scopul de a oferi clientilor, via SMS, informatii despre operatiunile desfasurate pe conturile atasate cardului: utilizatorii sunt informati in timp real asupra sumelor platite/retrase, terminalul si ora la care s-au efectuat tranzactiile, dar si soldul disponibil in urma ultimei tranzactii. Serviciul este deosebit de util deoarece permite evitarea fraudelor in situatiile in care cardul este utilizat fara permisiunea titularului si ofera un grad ridicat de control prin sesizarea imediata a tranzactiilor dublate la ATM si POS.

Pentru luna aprilie a acestui an, noutatea consta in extinderea tipurilor de notificari pe care clientii Bank Leumi Romania le vor putea primi pe telefonul mobil. Noua platforma permite avertizarea GRATUITA a clientilor asupra expirarii facilitatilor de descoperit de cont, dar si asupra datelor scadente ale ratelor de credit – inclusiv pentru cardurile de credit si cardurilor de debit cu overdraft.

Urmatoarea etapa de dezvoltare a serviciului de alerte SMS vizeaza notificarile privind operatiunile desfasurate pe conturile curente: plati, incasari, sold disponibil. Sunt informatii pe care clientii le vor primi in timp real si care sunt deosebit de utile in activitatea pe care acestia o desfasoara.

“Notificarile prin SMS sunt deosebit de utile, iar semnalele din partea clientilor privind acest serviciu sunt foarte bune: au remarcat utilitatea informarilor rapide si ne solicita dezvoltarea serviciului si pe alte zone de interes. Etapa pe care o dezvoltam acum se adreseaza cu precadere companiilor, pentru care momentul in care se incaseaza sume in contul curent este foarte important pentru programarea platilor pe care le au de realizat. Serviciul este deosebit de flexibil, putandu-se opta pentru primirea informarilor fie periodic, cum este cazul disponibilului din sold, fie se pot seta limite de sume daca vorbim despre operatiuni de plati sau incasari. Verificarea periodica a contului curent prin serviciul de internet banking sau solicitarile telefonice sunt si ele solutii la indemana, insa necesitatea informarilor prompte face ca acest serviciu sa fie raspunsul la nevoia de planificare riguroasa si, in plus, asigura un grad ridicat de confort” – Florin Lazar, Director Divizia Strategie si Marketing

Poate va mai intereseaza


    Etichete: , , ,

    Leave your response!

    Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

    Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

    You can use these tags:
    <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.